13 Mayıs 2012 Pazar

EL YAPIMI KARTLARIM-1

"Sizin en iyiniz ahlâkı en güzel olnınızdır."Hz. Muhammed(SAV)
"The best of you is the one with best character."Hz. Muhammed(SAV)


Bugün size çocuklarınızla birlikte yapabileceğiniz çok güzel etkinlikler bulunan bir kitap önereceğim.Kitabın adı;Bugün ne yapayım?Kitabı şuradan inceleyebilirsiniz.Gerçekten çok kaliteli ve eğitici etkinlikler.Bu onlardan birisi.Aynı zamanda bir geridönüşüm projesi.Çünkü okulda öğrencilere yaptırdığımız proje,performans vb. çalışmalardan arta kalan karton ve kağıtları toplayarak yaptım.Ben tüm sınıfların atık kağıtlarını toplar,iyi yerlerini ayırır sonra da bu tarz çalışmalarla değerlendiririm.Yukarıdaki basit bir çalışma.Önce beyaz kağıda kelebek resmi çizilip suluboyayla boyanıyor.Ardından üzerine yine suluboya fırçasıyla iri benekler yapılıyor.Daha sonra da eski bir diş fırçasıyla suluboya tüm kelebeğin üzerine sıçratılıyor.Kuruyunca kelebek kesilip ikiye katlanmış fon kartonunun üzerine yapıştırılıyor.Tabi fon kartonunun içine bir kat daha fon kartonu yapıştırırsanız hem daha hoş durur hem de daha dayanıklı olur.

2 yorum:

Nilufer dedi ki...

Zeynep hanım hatırlattığınız için teşekkürler, ben tamamen atlamıştım bu röportaj işini. Sizin mail adresinizi bulamadığım için buradan yorum olarak yolluyorum. Sormamı istediğiniz veya sormamamı istediğiniz herhangi bir şey varmı? Ben birini tanıtırken o kişinin fotoğrafını eklemeyi isterim, bunun bir sakıncası olurmu sizin için? Benim mail adresim wildpoppyfields@gmail.com lütfen bana oradan ulaşırmısınız, hem bende sizin mail adresinize kavuşmuş olurum. Cevabınızı bekliyorum sevgiler...
not: evimde internetim gidip geliyor 2 gündür, eğer tepki vermekte gecikirsem lütfen alınmayın. ben aklımdaki soruları hazırlamaya başlıyorum ama sizden gelecek tepkiye göre revize edebilirim...

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM CANIM
ÇOK HOŞ ETKİNLİK
BANA DA BEKLERİM
:))