25 Mayıs 2012 Cuma

EL YAPIMI KARTLARIM-2

"En hayırlınız ailesine en çok faydası olandır."Hz. Muhammed(SAV)
"The best among you is the one who's useful for his family."Hz. Muhammed(SAV)


Herkese hayırlı Cumalar.Yine elyapımı kartlarımdan paylaşacağım sizlerle.Bunlardan öyle çok var ki...Kaç yayın çıkar bilmem artık.Bunları da Kırt Kırt Kâğıt adlı kitaptan esinlenerek ve yine atık malzemelerle yaptım.Kitabı şuradan inceleyebilirsiniz.


    İkisi de aynı şekilde yapılmış kartlar.Sadece figürleri değişik.Kuruboya kalemleri,pastel boya,keçeli kalem veya dolmakalem kullanarak figürler fon kartonuna resmediliyor.Daha sonra istenen renkte katlanmış başka bir fon kartonuna yapıştırılıyor. Bu çizimleri kendim yaptım.Siz daha başka figürler de deneyebilirsiniz.Hediye paketlerinize ekleyebilir veya uzaktaki sevdiklerinize gönderebilirsiniz.

4 yorum:

canan beycan dedi ki...

Merhaba canım.Bloguma bıraktığın güzel yorum için buradada teşekkür etmek istedim.Kartlarına bayıldım.Çok güzeller.Ellerine sağlık.Sana da Hayırlı Cumalar .Sevgiler..

journey of my hands dedi ki...

ne kadar güzel olmuşlar,çok beğendim,ellerine sağlık..ayrıca çizimin de bayağı iyiymiş:)) kalemine ve ilhamına sağlık diyim zeynepcim :))

ZEYNEP dedi ki...

Teşekkür ederim.

emir kaanın annesi dedi ki...

çok güzel olmuşlar:) el emeği olması da ayrıca güzel:)