1 Haziran 2012 Cuma

MİNİCİK SÜRPRİZLERİM

"Sabır ve dua müminin ne güzel iki silahıdır."Hz. Muhammed(SAV)
"Patience (sabir) invocation (du'a) are the best two weapons of a Muslim."
  Hz. Muhammed(SAV)

   Allah kısmet ederse haftaya Cuma İzmir yolcusuyum.Çocuklar karneleri aldımı gideceğiz.Kasım ayından beri doğumdu,bebekti derken altı-yedi aydır evdeyiz.Biraz değişiklik olsun diye eşim seminer dönemindeyken biz çocuklarla İzmir'de kalacağız.Tabi çocukları bölüştük.En büyük babasıyla kalacak,ben küçükleri alacağım.Çocuk çok olunca böyle oluyor.
  Orda teras katımız var.Hem çocuklarım güneşlenip oynasınlar,hem de anneanne ve dede hasreti gidersinler.Tabi ben de hazır doğum iznindeyken babaevinin tadını çıkarayım.Dönüşte size bol bol İzmir manzaraları da getiririm,inşaallah.
   Bu minik elbiseleri de magnet olarak hazırladım.Gideceğim yerlere küçük birer hatıra.Eeeee...biri yedi aylık bebek, üç çocuk olunca ancak bu kadarına güç yetirebildim.Aslında anneme ve kayınvalideme şal örüyorum fakat onların bitmesi zaman alacak.Sonra onları da paylaşırım sizinle.Bunları şu blogta gördüm.Orda şeması da var.Ayrıca minik patikler de yapmışlar.Ben uğraşamadım.
   Elimdeki malzemelerle yaptım.Üzerindeki apratlar kopmuş bir bilekliğimden.Saklamıştım bir yerlerde kullanırım diye.İyiki de saklamışım.

Aşağıdakileri daha süslemedim.Bitirince tekrar paylaşırım.Sarı bordo olanı ben uydurdum.Altı tane daha hazılamam gerekiyor.Pembeler bir öğretmen arkadaşa hediye gidecek, öğleden sonra.Gitmeden paylaşayım dedim.Herkese hayırlı Cumalar.

14 yorum:

canan beycan dedi ki...

Sizede hayırlı cumalar. Bu küçük elbiselerin büyüğünden benimde tutaçlarım vardı.Çok güzeller Emeğinize sağlık..

AdanınAnnesi dedi ki...

Hayırlı cumalar Zeynep. Ailene ve İzmire kavuşacak olmana çok sevindim. Ben Manisadayım ve İzmire çok yakınım..sık sık gideriz.Harika bir şehir.
Şimdiden hayırlı yolculuklar size:)

ZEYNEP dedi ki...

Teşekkür ederim.Benim babam Manisalı.Ben de Manisa'yı çok severim.İzmir'de sıcaklardan bunaldık mı Manisa'ya gideriz hep günübirlik.Oraya atanmayı bile istiyoruz eşimle.Kısmet.

Sütlü Kahve dedi ki...

çok şirin olmuşlar:) ellerinize sağlık. Size de Hayırlı Cumalar...

AdanınAnnesi dedi ki...

İnşallah duan kabul olur. Manisa dağı hep serinlik veriyor gibi geliyor bana.. Nemde var ama Ege nin 2 güzel şehri ikiside. iletişim adresindeki Manisayı görünce izlemeye aldım hemen zaten:) Bizede beklerim.

fates dedi ki...

Zeynep hocam,çok beğendim ben bunları,harikasın,ellerine emeğine sağlık,ne diyeyim 3 çocukla helal olsun sana...öpüyorum seni...

ZEYNEP dedi ki...

Adanın Annesi arkadaşım.Mail göndereceğim sana ama adresini bulamadım.Bana adresini ulaştırırsan sevinirim.

AdanınAnnesi dedi ki...

Sana mail gönderdim ama gelmedi galiba?

sibel özmen dedi ki...

Hayırlı Cumalar ellerinize sağlık çok harika olmuşlar çok sevimliler.

ZEYNEP dedi ki...

Maalesef gelmemiş!

AdanınAnnesi dedi ki...

Tekrar gönderiyorum o zaman
Spam a bak istersen birde

Bak Bu Harika dedi ki...

ama bunlar çok şekerler. bende bloğuma beklerim.

Görüşmek üzere

www.bakbuharika.blogspot.com

safiye serbest dedi ki...

Merhaba arkadaşım minik minik ne kadar tatlı güzel bebek örgüleri ellerine saglık

BOŞNAK KIZI dedi ki...

çokk cici olmuşş bunlarr çok beğendimm :)) ellerinize sağlık :)