21 Ekim 2012 Pazar

ÜÇ ÇOCUKLU ANNENİN YIĞILMIŞ YARIM İŞLERİ

"Allah'ın en sevdiği amel, az da olsa sürekli olanıdır."Hz. Muhammed(SAV)
"Allah loves the small deeds that are done constantly."The Prophet Muhammad(SAV)

Selamün aleyküm.Bugün sizlerle yarım işlerimi paylaşacağım.Biri bebek üç oğlan çocuğu,bir de ben de bu hercailik varken bitmez benim yarım işlerim.Aslında şu da var:Basit bir elişi başlayınca "Bu çabuk biter." diyerek,zor bir iş başlayınca "Bu uzun sürer, sıkılırım." diyerek iş üstüne iş başlıyorum.Bir de tarhana yaptım.Sizinle de paylaşmak için aşama aşama fotoğrafladım. Ancak dün gece yanlışlıkla fotoğraf makinesinin hafıza kartını sildim.Neyse.Bloglarında tarhana yapımını anlatan çok arkadaş var.Bizim Ege tarhanasının yapımı için Cahide Sultan'ın bloğuna bakabilirsiniz.Yani kış hazırlıkları da girdi araya.

Bu annemin televizyon sehpası için sürpriz olarak başladığım üç parçadan oluşacak dantel.Bir parçayı bitirdim.Allah'ın izniyle ikinciye başladım.




Bu yıllardır devam ettiğim etamin seccadem.Çok sinirli olduğumda alıyorum elime.Çok güzel sakinleştiriyor.


Bu da simli,kırmızı,mini şalım.Bu şalı FATES'in Örgüleri bloğunun sahibi arkadaşım Fatma Hoca okulda kullandığında görüp çok beğendim.Tarifini ondan alarak yaptım.Fakat örümcek yapmayı hiç sevmediğim için böyle sürünüp duruyor.Ne yapalım bir gün biter inşaallah.

 
Bu da astarlanmayı bekleyen tığişi yazlık çantam.Sapını beğenmedim.Değiştireceğim inşaallah.


Kayınvalideme başladığım woodland şal.Nako Moher Simli Special ipim.


Son olarak, satmak için yaptığım baktüs şal.Bir daha baktüs şal yapmam sanırım.Çünkü haroşo olduğu için çok oyalıyor.Bir de ince şiş kullandım.Biraz sıkıcı oldu.Ama gördüğünüz gibi bitmek üzere.İpim Alize Batik Tiftik.Biter bitmez eşime hırka başlayacağım,inşaallah.


Bunlar yarım işlerim.Bir de yapmayı düşündüklerim var ki sormayın.Herkese verimli ve hayırlı bir hafta dilerim.

9 yorum:

yasem dedi ki...

çok güzel çok değerli şeyler yapmışsınız bakmaya doyamadım mis gibi el emeği kokuyor sevgilerimle yasemin

fates dedi ki...

Zeynep hocam ellerine ,emeğine sağlık,hepsi de harika oluyor,olsun,başlanmış iş bitmiş iş demektir,bitince de hepsi birden birden bitince bir sürü yani el emeği oluyor,o duygu müthiş oluyor,durmak yok,bitmişlerini de bekliyoruz,öpüyorum kocamanından...

ZEYNEP dedi ki...

Çok teşekkürler Yasemin Hanım.

Ben de sizi öpüyorum Fatma Hocam. Teşekkür ederim.

Gülsüm Güven Tuncer dedi ki...

Aman Allah'ım bu nasıl enerji... Resimlere bakarken ben yoruldum. Örgü de, tığ işleri de benim yapamadıklarım arasında . Yapabiliyorum ama çok sıkılıyorum. Kasnakta iğne işleri, dikiş beni daha çok mutlu ediyor. Senin yaptıklarını görünce hayran oldum. Allah kolaylık versin Zeynep'ciğim. 3 çocukla bunca iş başlamak bile mesele.. Helal olsun sana

ZEYNEP dedi ki...

Teşekkür ederim Gülsüm Hanım.Sizin işleriniz de çok güzel ve orijinal.

ÇokoPrensin Annesi dedi ki...

Bu nasıl bir hamaratlıktır, kocaman bir maşallah diyorum size:)Benim 6 aylık bir oğlum var, arada sırada keçeden birşeyler yapabiliyorum, siz 3 çocukla tüm bunlara yetişiyorsunuz, hayran kaldım, ellerinize sağlık.
Bu arada hemşeriymişiz, memleketime de sevgiler:)

. dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
. dedi ki...

Acaba takip ettikleriniz listenizde ki linkimi (Neşvünema bulmak) yenileyebilirmisiniz lütfen.
Yeni linkim: http://risanurla.blogspot.de/
Teşekkür ederim...

Adsız dedi ki...

Sa.3 çocuk la bunca işi nasıl yapabiliyor sunuz maşallah. Ben bzn bütün gun hic oturamiyorum. 2 kızım var 3 yasinda ve 1 yaşında. Islerinizi nasıl yetiştiriyor sunuz eğer yazarsan iz çok sevinirim. Allah a emanet olun hale