2 Mayıs 2013 Perşembe

ESKİLERDEN

"Her iyilik bir sadakadır." Hz. Muhammed (SAV)
"Every goodness is an alms." The Prophet Mohammed (SAV)

Selamün aleyküm arkadaşlar.Üniversite yıllarımda yapmış olduğum jakar desenli bir süveteri paylaşmak istiyorum sizlerle.Deseni ve modeli yine eski Samanyolu dergilerinden.Aslında desenin şeması var fakat İzmir'de annemlerde.Elime geçince fotoğraflayıp ekleyeceğim.Ben o zamanlar evdeki artık iplerle yapmıştım.Hatta iplerin bir kısmı gazete promosyonuydu.Artık içine sığmadığım için giymiyordum.sandık lekesi olmuş.Jakar örgü epey oyalayıcı bir teknik.Fakat sonuç emeğe değiyor.Herkese iyi akşamlar.


4 yorum:

AdanınAnnesi dedi ki...

ellerine saglık ne de güzel olmuş
Ben yapamazdım :)

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

jakarlı örgülerde iplerin karışmasından nefret ediyorum.. ama sonuca da değiyor doğrusu.. ellerine sağlık. çok güzel görünüyor...

ZEYNEP dedi ki...

Teşekkürler Emrecim.

Teşekkürler Emine Hocam.Evet iplerin karışması işi daha da zorlaştırıyor.Hele kullanılacak renk sayısı fazlaysa daha da zor.

Yalnızca ben dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.