26 Ocak 2014 Pazar

YAŞASIN TATİL

   Selamün aleyküm arkadaşlar.Nihayet Allah Teala'nın izniyle birinci dönemi tamamladık.Tüm öğrencilere ve ailelerine mutlu,huzurlu ve verimli bir tatil dilerim.
   Çalışan ve hobilerini çok seven bir bayan olarak tatili iple çekiyordum.Bu yıl dördüncü sınıf okuttuğum için epey yoğunum.Çünkü ders sayısı da,müfredat da fazla.Hobilerime pek vakit ayıramadım.Eeee... ne demişler;"Bekleyen derviş muradına ermiş."Şimdi ailemle,evimle ve hobilerimle ilgilenme zamanı.
   Tabi bu yoğunlukta en sevdiğim hobilerimden biri olan bloğuma da vakit ayıramadım.Artık acısını çıkaracağım,inşaallah.Bir sürü resim ve konu biriktirdim.
    İlk olarak sınıfta yaptığımız hediyeleşme etkinliğinde, kurada bana çıkan (Beni de çekilişe kattılar.) öğrencime yaptığım bilekliği paylaşayım sizinle.Yapılışına buradan ulaşabilirsiniz.


Aynı çekilişte Lorinciğime maddi durumu iyi olmayan bir öğrencim denk geldi.Canım benim büyük bir olgunlukla hakkından feragat etti.Bunu o kadar samimiyetle söyledi ki çok duygulandım.Ben de ona bu küpeleri yapıp hediye ettim.Hemen taktık kulaklarına.Çok yakıştı.Çok da mutlu oldu.Rabbim hep güldürsün.Onu da tüm çocukları da.Amin!(Bu arada maddi durumu kötü olan arkadaşlarına kırtasiye malzemesi almayı planlıyorlar gizli gizli.)
Küpelerin yapılışına da burdan ulaşabilirsiniz.Herkese hayırlı günler.

2 yorum:

AdanınAnnesi dedi ki...

Zeynepcim
aleyküm selam

Öğrencilerin çok şanslı çook.
Senin gibi iyi kalpli ve hünerli bir öğretmenleri var.
Tatilin tadını bol bol çıkar inşallah

Buarada bilekliğe bayıldım çok güzel olmuş
Ellerine sağlık..

ZEYNEP dedi ki...

Çok teşekkür ederim.FAkat öğrencilerim daha tatlı. Bilekliği beğenmene sevindim.Daha güzelleri senin olsun,inşaallah.