5 Eylül 2014 Cuma

BİRİ GELİNDEN, BİRİ GÖRÜMCEDEN

  Selamün aleyküm arkadaşlar.İki yelek modeli paylaşacağım sizlerle.Aslında bitireli, yerlerine ulaştıralı çok oldu fakat paylaşamadım bir türlü.
   Birinci yeleğim görümceden."Görümce kim?" diyeceksiniz.Kızımın Cicileri bloğunun sahibi Emine Hanım.Yapılışını ve diğer tüm harika modellerini buradan inceleyebilirsiniz.
   Ben yeleği biricik yeğenim, halakuzum Beren'e yaptım.Kendisini görmeden yaptığım için epey tedirgin olmuştum örerken.Ama tatilde İzmir'e gidip giydirdiğimde tam üzerine göre olduğunu ve çok yakıştığını görünce çok sevindim doğrusu.
   İşte patenti Emine Hanım'a ait güzel yeleğim.Emine Hanım yeleği düğmesiz çalışmış.Yeğenim çok hareketli olduğu için üzerinde durmaz diye ben düğmeli çalıştım.


 Sıradaki yelek de gelinden."Gelin kim?" diyeceksiniz.Gelin de Emine Hanımların gelini, Filiz'in Evi bloğunun sahibi Filiz Hanım.Bu yeleğin yapılışını ve Filiz Hanım'ın birbirinden güzel diğer elişlerini buradan inceleyebilirsiniz.
  Ben bu yeleği de birlikte çalıştığımız öğretmen arkadaşımın oğlu için ördüm.



    Herkese hayırlı haftasonları dilerim.

1 yorum:

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

elleriniz dert görmesin Zeynep hanım. çok güzel olmuş yelekleriniz.. iyi günlerde giyilsinler.. sevgiler..