26 Nisan 2012 Perşembe

ESKİMEYEN HIRKAMIZ

"Bir iyiliğe öncülük eden,onu yapan kişi kadar sevap kazanır."Hz.Muhammed(SAV)
"The initiator of a good deed will get the same reward as the one who adapts this deed."Hz.Muhammed(SAV)

  Bu hırkayı en büyük oğluma örmüştüm.O kullandı,ortanca oğlum kullandı,şimdi en küçüğümüz kullansın diye kaldırıyoruz.Kaldırmadan fotoğraflayayım dedim.Hala yepyeni.İpi Nako Süper İnci Desen.Ancak şimdi üretilmiyor bu ip.
  Kahverengi iple iki ters iki düz lastik yaptım.Daha sonra desenli ipe geçtim.Ön ve arka parçaları tamamladıktan sonra omuz dikişlerini yaptım ve kol evinden ilmek çıkararak kolları ördüm.(Nedense takma kolları denk düşüremiyorum.Bu yüzden ilmek çıkararak yapıyorum.)Ön kenarlardan ilmek çıkararak patı iki ters iki yüz lastik ördüm.O da tamamlanınca yaka çevresinden ilmek alıp çift lastikle yakayı tamamladım.Cepleri ayrı ayrı örüp diktim.Yumuşacık bir hırka oldu.

1 yorum:

Ajka dedi ki...

Güzel bir kazak, Sevdiğim:-)
Ajka