25 Nisan 2012 Çarşamba

KIRLENTTEN ÇANTAYA UYARLAMA

"Kalbinde minicik kibir olan kimse cennete giremez." Hz. Muhammed(SAV)
"Those that have a sparkle of arrogance will never enter paradise."Hz. Muhammed(SAV)



Birkaç yıl önce kendime bir kot pardesü almıştım.Yanında pardesünün kumaşından bir torba çanta hediye etmişlerdi.Ancak bana çok düz geldiği için kullanmamıştım.Sonra onu süslemeye karar verdim.Arşivimde netten bulduğum bir kırlent modeli vardı.Onu çantama uyarladım ve ortaya bu güzellik çıktı.Herkes çok beğendi.Üç yıldır severek kullanıyorum.Umarım size de iyi bir fikir olur.Bu arada ipler de kayınvalidemin eski etamin ipleri.Onları değerlendirdim.


 İşte bu da o kırlent ve şeması.Motifler tığla tek tek örülüp çantaya monte ediliyor.Çiçeklerin saplarını annemin masa örtüsüne bakarak kurdele nakışı yaptım.Bu da ilk kurdele nakışı denemem oldu.Aslında Bursa'ya gittiğimde Reyhan çarşısından pullu kurdele almıştım,çiçek sapı yapmak için.Ama oğlumla uğraşırken dükkanda unutmuşum.Eve döneceğim için tekrar uğrayamadım o dükkana.Bu vesileyle kurdela nakışıyla tanıştım.Eeee boşuna dememişler;"Herşeyde bir hayır vardır." diye.


Hiç yorum yok: